Egyszerűbbé és könnyebbé teszi a mindennapokat a székhelyszolgáltatás

Egészséges ételeket, alapanyagokat és kozmetikumokat, vitaminokat forgalmazó kis webáruházként igen sok dolog szakadt a nyakamba a vállalkozás elindítása után. Egy ilyen céget felfuttatni nem kis idő és nem kis feladat, ezért is örültem, mikor az egyik barátnőm javasolta, hogy a vállalkozásom vegyen igénybe székhelyszolgáltatást.

A székhely szolgáltatás budapest témájában keresgélve hamar rátaláltam a szekhelyszolgaltatas24.hu-ra, akik már több mint tíz éves tapasztalattal rendelkeznek ezen szolgáltatást nézve.

Teljes körű székhelymenedzsmentet kínálnak, ami azt jelenti, hogy a cégtáblára elhelyezik a cégnevet, ezt ugyanis kötelező így megjelenteni a székhelyen. Ráadásul úgy, hogy az közterületről is jól látható legyen. Így, ha székhelyszolgáltatást veszünk igénybe, nem kell a székhelyet a saját otthonunkba tenni, amit szintén meg kellene jelölni. Így tehát a kíváncsi szemek elől el tudunk úgymond bújni. Érdekesség, hogy a cégbíróság azért is szokott indítani eljárást, mert nincs szabályszerűen kihelyezve egy székhelyre a cégtábla. Nos, a szekhelyszolgaltatas24.hu ezt is vállalja, jogszerűen, szabályosan.

A szolgáltatásnak a lényege voltaképp az, hogy az adott helyen van bejegyezve a székhelyünk. Ezt Budapesten több helyszínen is kínálják, választani lehet, hogy nekünk melyik az ideálisabb. Persze ez nem azt jelenti, hogy nekünk rendszeresen oda kellene járni, sőt.

Teljesen más a székhely szolgáltatás budapest, hisz postai meghatalmazással átveszik az oda érkező hivatalos és nem hivatalos leveleinket is. Nagyon bosszantó tud lenni, ha valaki nincs otthon, amikor a postás viszi a levelet és a hosszú, fárasztó munkanap után még azzal is törődnie kell, hogy sorba álljon a postán. Ezt a nehézséget szünteti meg a szekhelyszolgaltatas24.hu, akik 24 órán belül beszkennelve, e-mailben el is küldik a levelet. Ráadásul ezeket elektronikusan is archiválják. Havonta egyszer pedig az összegyűlt leveleket postán is megkapjuk, ezért sem számolnak fel külön díjat, ezt is tartalmazza a székhely szolgáltatás budapest.

Persze ideális esetben mindössze ennyi történik egy vállalkozás székhelyén, és valljuk be, hogy már ezért is megéri a székhelyszolgáltatás. Hisz nem kell külön irodát fenntartani, külön adminisztrációt fizetni azért, hogy valaki a leveleket átvegye, iktassa és így tovább. De egy vállalkozás életében előfordulhatnak például ellenőrzések is. Ha pedig a hatóság ellenőriz, azt a székhelyen teszi meg. Kényelmetlen szituációknak lehetnek tanúi azok, akik saját otthonukba jegyeztetik be vállakozásukat, hisz így a privát széfárjukban kell fogadniuk a hatóságokat.

A szekhelyszolgaltatas24.hu-nak több mint tíz éves tapasztalata van a hatóságok fogadásában, az ellenőrzésekre itt törvényes módon sor kerülhet. Mint ahogy a hatósági kényszerintézkedéseket is a székhelynek kell viselnie, így ez is nagy előny egy ilyen típusú szolgáltatás mellett. Ráadásul igény szerint a szekhelyszolgaltatas24.hu tárgyalót is biztosít.

A székhely szolgáltatás budapest tehát csupa előnnyel szolgál az induló és már működő vállalkozásoknak egyaránt. Több ügyvédi irodával is kapcsolatban állnak, és ez egy teljesen törvényes, legális dolog. Aki szeretné ilyen módon is biztonságban tudni a cégét, annak ez mindenképp ajánlott.

Az én életemet, mindennapjaimat is megkönnyítette a szekhelyszolgaltatas24.hu, eleve nyugodtabb vagyok, hogy nem hagyok el semmilyen hivatalos iratot, levelet. Szerintem pedig ez óriási könnyebbség. Különösen most érzem ennek hatását, amikor végre kezd beindulni a vállalkozásom.